Vragen? 088-4721500 (lokaal tarief)

Heeft u vragen over het huren van een container?

Wegens maatregelen ivm Corona-virus is onze klantenservice minder goed bereikbaar.

Wij verzoeken per email of chat uw vraag te stellen. Bedankt voor uw medewerking!

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier. U krijgt van ons binnen 4 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie

Is het voor Afval.nl niet mogelijk een ingediende klacht of geschil op te lossen kunt u als consument zijnde uw klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze niet voorleggen aan de Geschillencommissie. Echter kunt u uw klacht dan wel ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org (www.thuiswinkel.org).

Naam is een verplicht veld.
Telefoonnummer is een verplicht veld.
Emailadres is een verplicht veld.
E-mailadres is niet geldig.
Onderwerp is een verplicht veld.
Bericht is een verplicht veld.